Tempimo bendrą dilbio gydymas

Pritvirtinkite šį maišą prie skaudamos alkūnės, apvyniokite jį polietilenu, izoliuokite vilnoniu šaliku ir pritvirtinkite. Gydymo programa taip pat apima fizioterapijos procedūras. Kompiuterinė tomografija labiau tinka vizualizuoti kaulus ir kremzlės audinius, tačiau praktiškai netinka minkštųjų audinių pažeidimams diagnozuoti.

Prevencija Atimti Diržai tempimo bendrą dilbio gydymas neatsiejama rankos ir rankos judesiai, todėl skausmas šiame regione gali labai sutrikdyti kasdienį gyvenimą. Dilgimas ant dilbio gali atsirasti dėl įvairių priežasčių, dėl kurių kiekvienas reikalauja kitokio gydymo metodo.

Riešutai susideda iš spindulio ir linu kaulų, kurie apima dilbio ilgį, kuris kerta riešo sąnarį. Vieta reiškia, kad dilbis yra iš esmės įtrauktas į įvairias rankos ar rankos judesius. Dėl to sužalojimas ar diskomfortas dilbyje gali turėti didelį poveikį judumui ir trukdyti kasdieniniam veikimui. Pavyzdžiui, dilbio skausmas gali apsunkinti klaviatūros įvedimą arba rankos laikymą.

Greiti faktai apie dilbio skausmą: Riešas yra sritis tarp riešo ir rankos alkūnės. Daugeliu atvejų asmuo gali valdyti dilbio skausmą su poilsio ir struktūrine veikla.

teniso alkūnė

Kai kurioms žmonių grupėms gali būti ypač didelė dilbio skausmo rizika. Kokios priežastys? Dilbio dilbį gali sukelti trauma, nervų užsikimšimas ar artritas. Riebalas turi keletą paviršinių, greitų ir gilių raumenų.

Kaip ir daugelis kūno dalių, jo struktūras jungia sausgyslės ir raiščiai. Dilgimas danties gali atsirasti dėl įvairių priežasčių, įskaitant: Žaizdos:Ūminė trauma, pvz.

Per didelis perteklius:kai kurie sporto šakos, tokios kaip tenisas ir tam tikros rūšys sunkiosios atletikos, sukelia didelį spaudimą raumenims dilbio ir gali sukelti jų įtempimą.

Skirtumai tarp tendinozės ir tendinito

Per didelis kompiuterių naudojimas taip pat gali sukelti raumenų įtvarą dilbio plyšyje, kuris yra žinomas kaip pasikartojantis šlaunikaulis RSI. Tempimo bendrą dilbio gydymas, kuriuos sukelia RSI, vis dažniau tampa darbo vietoje, atsižvelgiant į kompiuterių darbo jėgos augimą. Nervų užsikimšimas:kai nervai suspaudžiami, jis gali sukelti skausmą, tirpimą ar dilgčiojimą į paveiktą regioną ir aplink jį. Nervų užsikimšimą gali sukelti įvairių sindromų, turinčių įtakos dilbiui.

Dažniausiai yra riešo kanalo sindromas.

tempimo bendrą dilbio gydymas

Artritas:artritas gali pasireikšti riešo ar alkūnės srityje, todėl dilbiu skauda dilbį. Esminė būklė.

Kokios priežastys?

Tam tikros sveikatos būklės, pavyzdžiui, krūtinės angina, gali sukelti dilbio skausmą. Skausmo tipas gali skirtis priklausomai nuo priežasties.

tempimo bendrą dilbio gydymas

Pavyzdžiui, nervų įsiskverbimas gali sukelti šūvis, o alkūnės artritas gali sukelti nuobodų skausmą dilbio.

Su pernelyg dideliu sužalojimu, pvz. Gydymas Gydymo tipas priklausys nuo dilbio skausmo ir jo sunkumo priežasties. Namų gydymas Jei traumos, tokios kaip sausgyslės pažeidimas, nervų užsikimšimas ar per daug, asmuo paprastai gali gydyti namuose taikydamas šiuos metodus: Poilsis:mažinant dilbio veiklą, sužaloto sausgyslių, raiščių, raumenų, kaulų ar nervų atsigavimui. Asmuo turėtų periodiškai budėti, o ne likti neaktyvus ilgą laiką. Tačiau žmogus, turintis su sportu susijusio dilbio skausmo, turėtų vengti sporto, kol skausmas visiškai paslys.

Skausmo vaistai:žmogus gali vartoti Ibuprofeną ar kitus priešuždegiminius vaistus skausmui gydyti. Imobilizacija:tais atvejais, kai judėjimas yra labai skausmingas, žmogus gali reikalauti, kad skeletas ar smeigtukas apriboja judėjimą ir sumažina skausmą.

Pratimai artritu alkūnės sąnario

Karšta arba šalta terapija:ledo paketo naudojimas gali padėti sumažinti uždegimą ir skausmą. Asmuo taip pat gali išbandyti terapinį gydymą po to, kai patinimas sumažėja, o tai taip pat sumažins skausmą.

Pratimai ir ruožai Gydymą dažnai lydi pratimai ir tęstinumai, skirti lėtai reabilizuoti ir sustiprinti dilbį.

Tačiau, pasikonsultavęs su gydytoju, asmuo turėtų pradėti pradėti naudotis pratimais ar ruožais, kad išvengtų sužalojimo sunkumo. Riešo plėtinys Riešo prailginimo užsiėmimas gali būti rekomenduojamas dilbio skausmui gydyti. Šis pratimas padeda ištempti dilbio raumenis: Stovai vertikaliai, prikabinkite sužeistą ranką priešais jus, palmę, lygiagrečią grindui.

tempimo bendrą dilbio gydymas

Naudodamiesi priešinga ranka, traukite riešą atgal link kūno. Ištraukite riešą atgal, kol jausis dilbis dilbyje, bet nejaudamas skausmas Laikykite poziciją 20 sekundžių.

tempimo bendrą dilbio gydymas

Tempimo raumens tempimas gali pagerinti lankstumą ir sumažinti dilbio skausmą: Sėdėdamas vertikaliai, pastumkite alkūnę ant stalo ar kėdės rankos. Naudodami priešingą ranką, atsargiai stumkite dilbį žemyn stalo ar grindų link.

Ja jausitės ruožas, bet be skausmo, laikykite poziciją 15 sekundžių. Viskas, ko jums reikia žinoti tempimo bendrą dilbio gydymas teniso alkūnę Kai raumenys priverčia dilbį į alkūnę tampa sudirgęs, tai žinomas kaip teniso alkūnė. Sužinokite daugiau apie tai čia. Skaityti dabar Šis pratimas gali padėti pagerinti kraujotaką per dilbį ir sulaužyti riešus: Ištieskite rankas priešais save rankomis pečių aukštyje.

tempimo bendrą dilbio gydymas

Padarykite kumščius ir sukite kiekvieną riešą pagal laikrodžio rodyklę, o prieš laikrodžio rodyklę sukite ratu. Atlikite 10 kartų uždegimas pirštų falangų sąnarių kryptyje. Stiprumo formavimo pratimai Vėlesniuose reabilitacijos etapuose gali būti naudinga eiti į sporto salę ir naudoti tokią įrangą kaip kabelinė technika, lengvieji hanteliai ar treniruočių juostos.

Hip-dislokacija - netiesioginės traumos rezultatas

Stiprumo formavimo pratimai, pvz. Chirurgija ar injekcijos Pratimai ne visada yra pakankami, o kai kuriems žmonėms gali prireikti priešuždegiminių vaistų, kad sumažėtų skausmas. Kartais, kai skausmą sukelia sulaikyti nervai ar kiti sužalojimai, gali prireikti operacijos.

tempimo bendrą dilbio gydymas

Prevencija Asmuo gali imtis bendrų atsargumo priemonių, kad išvengtų dilbio skausmo atsiradimo, pavyzdžiui: Venkite veiklos, kuri kelia pernelyg didelį įstrižą ant dilbio, pvz. Reguliuojami pertraukimai nuo ilgesnio kompiuterio naudojimo laiko ir naudojant ergonominę klaviatūrą darbe. Stiprinti dilbį ir didinant sukibimo jėgą pasipriešinimo mokymui.

Atimti Dilbių skausmas gali trukdyti kasdieniniam veikimui, tačiau dauguma žmonių gali jį valdyti, atlikdami kruopštų poilsio ir struktūrizuotos veiklos pusiausvyrą. Taip pat yra gana lengva išvengti dilbio skausmo atsiradimo, atliekant tam tikras paprastas adaptacijas, pvz.

Tačiau nuolatiniai dilbio skausmo atvejai gali rodyti artritą ar esamą būklę, dėl kurios reikia toliau kreiptis į gydytoją.